wtorek, 27 czerwca 2017

Wakacyjny TBR

Witajcie kochani w moim drugim poście. Rok szkolny się już skończył więc trzeba zabrać się za czytanie. W tym poście mam zamiar pokazać wam jakie książki chciała bym przeczytać w te wakacje.Więc nie przedłużając zabierajmy się za TBR.😀


Zapraszam na mój wakacyjny TBR
1. Alicja w krainie zombie
2. Alicja i lustro zombie
3. Alicja i królowa zombie
4 .Alicja i uczta zombie
5. Ogień i woda
6. Kamień i sól
7. Tytany
8. Girls online
9. Dwór cierni i róż
10. Dwór mgieł i furii   
11.Strażniczka książek
12.Ponad wszystko

Znalezione obrazy dla zapytania alicja i uczta zombie




Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania tytanyZnalezione obrazy dla zapytania girls onlineZnalezione obrazy dla zapytania dwór mgieł i furii dwór cierni i różZnalezione obrazy dla zapytania strażniczka książekPodobny obraz

I to by było na tyle w tym poście🐈😻




4 komentarze :

  1. Yey ♥ super, że zrobiłaś TBR ♥
    Każdą książkę z tego zestawienia Ci serdecznie polecam ♥
    "Ogień i woda" oraz "Kamień i sól" mam sama w TBR ; fajnie by było czytać to jednocześnie :D
    Na początku zabrałabym się za "Ponad wszystko" ponieważ w kinach można już obejrzeć ekranizację tej powieści ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę doczytać 2 ostatnie tomy KBK :D "Ogień i woda" ojej to jest taka cudowna książka, niestety druga część w moich oczach wypadła sporo słabiej, a "Ponad wszystko" bardzo lubię, lekka książka na wieczór, ale dla mnie z niemożliwym zakończeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaczęłam czytać ponad wszystko i nie mogłam się oderwać od tej książki

      Usuń
  3. Moja lista jest jeszcze dłuższa:)Powodzenia w czytaniu, mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie.
    xoxo
    L.(http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.